Saturday :)

Hej alla vackra bloggläsare♥
Idag är det lördag, om ni inte visste det heh ;)
Och jag sitter här och kollar på Top Model på Viaplay, jag tycker Shams borde vinna, enligt mig är hon finast av dom alla, nu dömmer jag ingen för alla är ju fina på sitt sätt självklart, men det är ju en tävling och så tycker jag :)
Längtar tills på Måndag då det kommer ett nytt avsnitt, jag älskar både Engelska och Svenska Top Model, roligt att få se vilka plåtningar dom får göra.
Förra året skulle dom knäppa kort på ett nerstängt mentalsjukhus, lite konstigt och äckligt men om dom verkligen vill bli modell måste dom ju klara av sånt, själv skulle jag nog inte kunna göra det, jag skulle bli skräckslagen där inne haha!
Jag vaknade ca kl 11 idag och jag är bara allmänt lycklig, och vem älskar inte sånna dagar?
Justin Bieber har ju släppt biljetter till en till konsert här i Sverige, dock har jag till Norge och det är ju dyrt så jag ska inte gå, känner mig riktigt lyckligt lottad att jag fick till Norge iallafall, jag kan inte tacka min pappa nog att han köpte biljetter och ska gå med mig, bästa födelsedagspresenten någonsin :D
Jo förresten glömde jag att nämna att jag pratade med en jättesnäll tjej som heter Ronja ( http://ronjis.se/ ) och jag frågade om hon kunde göra en design till mig, och hon sa att det självklart gick, den kommer kanske upp idag om hon inte har match för då hinner hon inte, men jag älskar att uppdatera min design ofta även om den jag har nu är jättefin så tycker jag det är kul att variera, så tack så jättemycket Ronja, supergulligt gjort av dig.
Pratade även med Paulina Starborn igår, och ni kan inte förstå hur snäll hon är, allvarligt, hon har ett hjärta av guld.
Det är jättebra att hon vågar vara sig själv också, go barbie, heh!
Jag kommer ihåg i sommras när hon svarade på min vänförfrågan, jag skypade med Lanya då och jag skrek haha.
Har pratat med Paulina ganska mycket och hon har hjälpt mig med mycket saker, riktigt snällt gjort av henne.
Men nu ska jag fortsätta titta på Top Model och vara glad så bloggar jag senare, puussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0