Shine bright like a diamond.

Hej alla sötnosar♥
Jag är ledsen över att jag inte har bloggat idag, men jag har ju haft studiedag och ägnat tiden åt andra saker och inte suttit vid datorn hela tiden.
Imorgon har jag utvecklingsamtal, men bortsett från det är dagen rätt vanlig tror jag.
Sen på Onsdag är det praodag, och jag och Linnea ska ju vara på ett katthem så det blir väl kul :)
Men igår så var jag med min kusin och bakade bullar och kollade på film, det var väl roligt.
Jag har inte så mycket att skriva, jag kollade nyss på filmen ''Monte Carlo'' och den var faktiskt jättebra!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag måla mina naglar, heh.
Men först ska jag skriva ett tips inlägg om en skönhetsgrej.
Och ikväll är det Top Model också, wiiie :D
 
Ha det underbart nu babes, pusssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0