Ska snart dra till ;)

Hello babes!
Jaja, jag skulle inte blogga idag sa jag, men jag tänkte iallafall ge er en liten update.
Snart ska jag dra till öppet hus på högstadiet, det blir väl kul.
Idag hade jag 2 Nationella prov och ett av dom var rätt svårt, men det gick väl bra hoppas jag :)
Haha, en sak som hände igår var ju självklart att jag skulle sätta mig på mina hörlurar, så dom gick sönder...
Min katt har bitit sönder tre par hörlurar och jag satt mig på ett par, lyckat.
Men pappa kom med ett par andra hörlurar som tur var, så det gick bra till slut ändå.
Just nu sitter jag här och äter en macka så jag inte går med en hungrig mage.
Tänk att det är Fredag imorgon, sååå härligt men veckan har gått jättefort tycker jag.
Jag är sjukt trött idag, haha somnade nästan på träslöjden.
Men nu ska jag fortsätta äta min macka och sen gå, pusshej!

Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas du får en fortsatt bra torsdag :)

2013-02-07 @ 17:50:20
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0