Ta mig utomlands, nu!

Hello babes♥
Just nu sitter jag här i soffan, nyvaken, trött och kollar på massa resor, ta mig utomlands nuuuuuuu.
Självklart skulle Saga vara så högljud imorse när hon gick upp typ kl 7.00, kändes inte sådär superkul.
Det känns typ omöjligt att inte bli sugen på att åka utomlands när man kollar i Kissies blogg som nu är i Mexico, lite avundsjuk ja...........
Men jag, min pappa och min lillasyster drar troligen utomlands i sommar, så det blir ju ändå kul :)
Mina planer för idag är att gå till stan och köpa lite saker jag behöver, dvs en ögonfransböjare, byxor, en träningstopp, en glittereyeliner och ett läppbalsam.
Haha känner mig på riktigt som en zombie just nu, och mormor och morfar är här så ska vara lite social med dom.
Fast först ska jag gå och byta kläder och fixa mig lite, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0