Tränings-inspooo

Enligt mig är det bästa sättet att hålla träningsmotivationen uppe att kolla på bilder, så ett tips jag har är att ha ett album på mobilen och en mapp i datorn med endast träningsbilder som inspererar en, jag får värsta kicken och man blir villig att kämpa hur hårt som helst.
Jag har ju beställt lite snygga träningskläder nu också, så då kanske man blir ännu mer pepp!
Och ja jag vet att det är jobbigt att börja träna, men när man väl har kommit igång blir man pigg och motiverad, och om man har kommit halvvägs kan man lika gärna gå hela vägen, right? ;)
Så här kommer lite bilder som jag brukar titta på när min motivation sjunker, och jag blir nästan direkt på topp igen.
Sommaren 2013, här kommer jaaaaag :D
 

Kommentarer
Postat av: Linn ♡ (Foto & Skönhet)

sv; ja verkligen! :D

2013-02-10 @ 12:31:12
URL: http://linnahlborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0