10 saker du kanske inte visste om mig :)

1. Jag ÄLSKAR lukten av mango !
2. Ett av mina nyårslöften var att vara med hälsosam och träna och det har gått bra !
3. Min favoritfrukt är blodapelsin !
4. Mitt favoritämne i skolan är engelska och bild !
5. Jag vill flytta till USA och bli berämd makeupartist när jag blir stor !
6. Jag brukade aldrig äta frukost men jag har lovar mig själv att jag ska börja med det !
7. Jag måste typ organisera allt innan skolan nästa dagen, lägga fram kläder, sminket jag använder, lägga ner skolböckerna osv !
8. Jag kan typ inte leva utan mina hudvårdsprodukter !
9. Jag har världens största fobi för blod, grodor och fiskar och jag har även bacillskräck !
10. Jag kan börja grina bara av att se en bild på Justin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0