100 frågor om mig :)

1. Vilken svordom använder du mest? ''Fan också'' haha...
2. Äger du en iPod? Nej xD
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror på vilken tid jag börjar :)
4. Hur många resväskor äger du? En ;)
5. Använder du flip-flopps? Nej, hatar att det gör så ont mellan tårna, ahaha!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Haha, det är mina föräldrar som köper maten :p
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? LOL, åh den är sååååå bra och Kyle ( Douglas Booth ) är såå snygg!
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis!
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket pengar jag vann, men jag skulle nog köpa Justin Bieber saker, kläder och smink, och om jag vann MYCKET så skulle jag åka utomlands med min familj.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, haha.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej!
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen CD spelare, haha.
Vilken är världens bästa artist just nu? Justin Bieber <3 <3 <3 <3
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Aa, men jag säger ju såklart inte vad.
16. När var det senast någon stötte på dig? Haha...?
17. Vad åt du till middag senast? Kyckling och ris.
18 Använder du huvtröjor? Aa, ibland.
19. Kan du vissla? Mobba inte, men nej, hahahahaha!
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa :)
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Bergochdalbana!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha ja säkert, '' Don't worry about those who talk behind your back, they are behind you for a reson '' .
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? ????
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ahrå.
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? typ 15-20 minuter :)
26. Hur många syskon har du? 1 syster.
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nerå, haha?
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ganska många haha...
29. Äger du några popband t-shirts? Nej, men många med Justin Bieber på ;)
30. När flög du senast? Förra sommaren ;)
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4st.
32. Läser du för skojs skull? Det händer väl ibland.
33. Pratar du några andra språk? Typ Engelska.
34. Diskar du din egen disk? Händer väl att jag hjälper mamma och pappa ibland :p
35. Har du gråtit offentligt? Aa... :(
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop :)
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Om jag tycker det är kul så...
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte nu, men jag vill göra ett litet hjärta på min fotled och skriva en liten söt text på min midja när jag blir stor :)
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Haha, inte vet väl jag xD
40. Kan du kasta macka? Vet inte :p
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nope..
42. Vad har du med dig in på bion? Läsk och en liten choklad ellr Bublizz :)
43. Vem är din favoritlärare och varför? Haha?
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Wuut?
45. Vad har du för väder? Kallt som fan och mörkt...
46. Har du en blogg? Jao, haha...
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Jag går inte på gymnasiet men jag vill gå Makeupartist linjen sen när jag ska börja :)
48. Gillar du att flyga? Nej, jag är jätterädd för att krascha, haha :(
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Hah?
50. När sov du senast på golvet? Haha, aldrig gjort det tror jag, eller kanske när jag var liten om jag somnade på golvet xD
51. Vilken är din favoritdryck? Juice, mjölk eller cola :p
52. Gillar du din boende-situation? Ja :)
53. Vilken är din mammas hemstad? Varför ska jag skriva det för? LOL
54. Din pappas hemstad? Varför ska jag skriva det för? LOL
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte riktigt.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Sometimes...
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
58. Vilken är din favoritfrukt? MANGO!!!!
59. Äger du en digitalkamera? Aa.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? Jag blir 13år i Augusti :)
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Say wuuut? xD
62. Tror du på liv på andra planeter? Jarå, det kan väl finnas.
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Den där falska ''vännen'', fyfan för DIG!!!!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Man?
65. Vad var det senaste du åt? Kyckling och ris xD
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag har väl både tjej och killkompisar, så både och :)
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte att jag såg ut som en Klara sa dom... haha!
68. Gillar du senap? NEJ, euuuw!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Stay strong...
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, är jättehöjdrädd, hahahah jag måste krypa ner för kullar och sånt för jag är rädd att ramla, hahahahha mina kompisar tycker det är skitkul...
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nä det har jag inte gjort :)
73. Tycker du om att krama folk? Ja, jag ÄLSKAR kramar! ^^
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Hah, ja...
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ingen bok har det...
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag :p
77. Vad är du allergisk mot? Tomater, hahahaha!
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nerå, visst är det synd om djuren men asså, nej jag får inte dåligt samvete.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Buster.......no joke, hahaha!
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Sätter mig vid datorn i typ 10minuter, klär på mig, äter frukost, sminkar mig och går på toa, sen klär jag på mig och går/åker till skolan ;)
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Jag vet inte riktigt... har säkert gjort många galna och roliga saker xD
82. Vad får dig att gråta? När jag tänker på farfar, när jag blir sviken eller om jag blir besviken på mig själv...
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon kanske xD
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen tror jag, heh...
85. Vem är din knasigaste vän och varför? Haha, det måste vara Linnea P för hon är så jäkla rolig och galen, hahahah när vi börjar bråka kollar vi på varandra och börjar skratta... :p
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Nej.
87. Vilken musikkonsert var du på senast? Vet inte, men Justin Bieber i Norge i April, ååååh världens lyckligaste!!
88. Vad har du för färg på tandborsten? Den är röd, blå och vit :)
89. Har du varit med på tv någon gång? Nope, tror inte det iaf haha!
90. Har du levande blommor hemma? Jajjemensan :)
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Har massa olika färger, så jag vet faktiskt inte :)
92. Har du körkort? Nee xD
93. Har du en bästis? Ja, jag har flera underbara bästisar!
94. Hur ser dina sängkläder ut? Jag byter ju ofta, men min favorit är helt klart det med Justin Bieber på ;)
95. Vad får dig att koppla av? Att lyssna på Justin Bieber och att prata med mina föräldrar eller någon bra kompis<3
96. När skrattade du hjärtligt senast? Vet inte, skrattar typ hela tiden så... xD
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Haha, som om jag har tänkt på det, nja inte direkt det är ju ett tag kvar ;)
98. Vilken var din bästa ålder? Va? xD
99. Vilken är din favorit klädaffär? Gina Tricot, Cubus, VILA, Vero Moda, H&M och Bikbok, heh :)
100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Få prata med min farfar igen och få krama honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0