Åka till mamma snart :)

Hej alla sockersöta läsare♥
Jag blev väckt för ett tag sen, haha jag vet men det är sååå skönt att sovaa ut när det är skola imorgon, dessutom var jag supertrött efter att jag hade tränat och allt.
Idag ska jag iallafall åka till mamma, och vi ska hälsa på kattungarna igen, och jag får ju träffa min bebis Lakritz i en hel vecka, vi har haft honom sen i September nu, gullhjärtat mitt!
Jag känner mig utvilad och pigg nu så idag har jag lust att göra nånting heh!
Det kanske låter töntigt oså men jag har lovat mig själv att FÖRSÖKA äta fukost varje morgon, jag kan typ aldrig det för jag är inte hungrig, men jag har märkt att jag blir så sjukt trött annars.
Jag har ätit smoothie på morgonen några gånger, men jag ska variera lite och äta smoothie en morgon och macka med kalkon och gurka en dag.
Haha helt ointressant men ja...
Men nu ska jag lyssna på lite musik och fixa mig, klä på mig och sminka mig osv.
Ha det bäst!
 
Pussssshej♥
(Bild från wehartit)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0