Bloggar ändå :)

Hej alla sockersöta läsare!
Jag sa ju att jag inte skulle blogga, men jag fick värsta blogglusten, haha.
Vaknade gjorde jag nyss iallafall och snart ska jag fixa mig och efter det kommer pappa och hämtar mig och Saga så åker vi till honom i en vecka.
Igår fick vi hem en katalog om resor till Nazar, ååååhhhh gissa om jag blev sugen på att åka utomlands? :(
Imorgon är det skola och vi har bland annat språkval då. Nästan alla valde Spanska men inte jag, jag tycker Franska är svårare och roligare så det valde jag + att jag har ganska lätt för att lära mig språk och sånt.
Blir dock skiiitnervös när jag måste prata inför klassen eller nåt så jag säger skitmycket fel även fast jag kan, typiskt mig ;)
Haha, jo förresten har jag fått ett litet sår vid mitt öga för att jag råkade sticka mig med ett sugrör där, asså hahahahah hur lyckas jag?
Jag måste börja fixa mig nu, bloggar senare!
Puss♥
 
Bjuder på en GAMMAL bild på mig och Sanna, och nej vi är inte smutsiga, det är effekten, saknar dig som fan hjärtat!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0