Det funkade inte + två teckningar!

Hej alla underbara läsare!
Förlåt att jag inte har bloggat idag men det hackade sig jättemycket när jag skulle skriva.
Men min dag har bara varit en vanlig skoldag och jag har inte gjort nåt särskilt efter skolan heller, det blir nog en ganska lugn vecka tror jag eftersom det har varit lov och allt.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, jag packade idrottskläder och valde vad jag skulle ha på mig imorgon.
Imorgon har vi idrott direkt på morgonen, som första lektion alltså. Jag tycker att det är ganska skönt för då hinner man piggna till lite innan nästa lektion.
Jag ska snart gå och lägga mig tror jag, igår så kunde jag typ inte hålla ögonen öppna för jag var så trött vid 9tiden redan, haha.
Jag har iallafall hunnit rita lite idag, jag har faktiskt börjat med det igen det är så grymt roligt.
Idag i skolan fick vi se en väldigt ''nyttig'' film som handlade om tobak och knark och sånt, hur farligt det faktiskt är, det är sjukt hur det kan förstöra kroppen, jag ska aldrig börja med något sånt, jag har dock inget emot folk som röker inte alls, jag känner många människor som gör det.
Imorgon ska jag på kalas hos min kusin och farmor, båda fyller år en dag ifrån varandra så vi firar båda samtidigt, det blir väl trevligt.
Åh gud vad jag saknar Sanna, Diana, Jennifer och alexis, vi har inte träffats på ett bra tag nu :(
Jo förresten så kom ju första avsnittet av nya Pretty Little Liars säsongen ut, dock så tror jag bara att det var i USA, faaaan!
Men nu ska jag titta på något bra program innan jag går och lägger mig.
Pussss!
 
(Två bilder på två teckningar jag har ritat dom två senaste veckorna och en bild på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0