Du är så go. ♥

Hej alla vackra bloggläsare♥
Idag har jag varit i skolan och efter skolan var jag med Linnea P, jag fixade hennes ögonbryn lite blandannat, eftersom att hon ville det... hon är så go hon haha, sååå galen och vi har alltid roligt tillsammans, bästis.
Som idag när vi åt tryckte hon ur sig ''Jag kanske kommer få racerbajs eller bli hårg i magen, nej nu måste jag gå på toa'', hahaha jag skrattade så mycket, hon är sig själv och det är det finaste med en vän, hon är inte blyg för att visa vem hon är.
Efter skolan så var vi lite på fritidsklubben och gjorde Top Model med Agneta, hahahahah vi brukar filma mig när jag leker en 53årig bonde med namnet Agneta ibland, hahahhha åh.
Jag har dock ont i huvudet idag, antar att jag inte är 100% frisk, men jag är frisk nog för att klara mig igenom skoldagarna nu iallafall, skönt.
När pappa hämtade mig var min farmor och lillesyrra med, och vi åkte till farfars grav, jag klarar seriöst knappt att hälsa på där längre, jag saknar tiderna med honom, hans underbara personlighet och hans kärleksfulla skratt och leende, kan inte förklara, finns ingen bättre farfar och kommer aldrig finnas det helt enkelt, saknar honom så mycket.
Just nu sitter jag och läser några bloggar... jag tycker det finns för många ytliga bloggare, och sånna bloggar är inget för mig, Nellie Berntsson är en av mina favoritbloggare, hon är lika gammal som mig och jag tycker att vi har rätt lika tankar ibland, iaf om det jag läser på hennes blogg, jo förresten... nämnde jag att hon är väldigt stor inom ridsporten, hon ser ut att vara grym, inte för att jag kan något om hästar menmen ;)
Nu ska jag ta en alvedon och titta på Top Model på tv3, jag missade avsnittet idag nämnligen :)
Puss alla fina♥
(Jo btw, jag målade mina ögonbryn mycket tjockare än vad jag brukar idag... några åsikter?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0