FAN, inte nu igen!!!!

Hej alla fina bloggläsare♥
Idag är jag inte på så bra humör, jag känner mig svag i hela kroppen, trött, hängig, febrig och ont i huvudet och halsen.
Jag har väl blivit smittad av min superförkylda syster, JAG VILL INTE, finns inte mycket att göra dock.
Vi får se om jag orkar att prova gå imorgon, men jag tror tyvärr inte det, fast på tordags tänker jag försöka gå iaf.
Började bli lite risig imorse och sen har det bara blivit värre under dagen :(
Snart ska jag skriva två dikter och skicka mail om det till läraren, för vi i min klass ska göra ett dikthäfte och jag har en kort dikt och man ska ha tre.
Men om jag blir hemma imorgon så tänker jag ta hem matteboken, även fast jag inte ligger efter eller nåt, jag är på steg 5 och vi har haft tre lektioner, så det är ju rätt så bra.
Just nu står mamma och bakar chokladmuffins och det luktar såååå gott, jag tänker nog fuska och ta en eller två haha.
Tänkte mysa ner mig i soffan nu med täcke och kudde och titta på nån bra serie, och hoppas på att jag blir bättre :(
Ni får ha det AMAZING nu.
Pusshej ♥
(Bjuder på en bild från imorse när jag mådde skapligt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0