Friday tomorrow + bilder på kattungen vi ska köpa och dens syskon!

Hej alla sockersöta läsare♥
Idag har jag varit i skolan, och jag klarade matteprovet :D
Efter skolan så åkte jag, Saga och mamma och tittade på kattungen vi ska köpa, jag vet inte om jag har berättat men vi har bestämt att våran katt Lakrtiz ska få en kompis, och guuuuud så söta den och dens syskon var!!!!
Dom var 8veckor, åh gud jag smälte typ, lika söta som min lilla Lakritz!
Jag säger ''den'' för att vi inte vet om det är en tjej eller kille, men vi valde en grå iallafall som ska heta Nemo eller Lou.
vi ska beställa tid för att kastrera Lakritz också, annars kanske det blir kattungar, hahahah!
Jag har nyss tittat på världens bästa film också, så grym!
Tänkte även göra en sminkvideo på min vardagssminkning, skulle det vara bra tycker ni?
Skolan idag har faktiskt varit bra tycker jag, vi började med bråk och procent och jag är på diagnos två nu så...
Imorgon är det Fredag, whiiiii :D
Efter det här inlägget tänkte jag göra ''Modetips'' och lite andra inlägg :)
Om fyra veckor får kattungen flytta hem till oss, det kommer nog bli kul med en ny kompis tycker Lakritz.
Men ha det underbart!
Pusssssss♥
 
Här kommer bilder på kattungarna och en bild på lakrtiz!♥ (Den på första bilden ska vi köpa)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah - drömmen om att bli proffs fotograf

Skulle bli jätteglad om du kikade in i min blogg och lämnade en kommentar om bilderna jag har tagit med min nya kamera :) ge gärna lite tips!

2013-01-17 @ 19:06:37
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0