Glad tjej :)

Hejhej alla sockersöta läsare♥
Jag är faktiskt väldigt glad idag, jag blir mycket piggare när jag tränar och äter frukost har jag märkt, så det är absolut inget jag kommer sluta med.  
Just nu sitter jag här med toningsfärg i mitt hår :)
Jag använder färgen '' Chestnut '' ifrån Schwarzkopf ( Country colors ). 
Skolan idag har varit ganska okej faktiskt, vi slutade 14.15 :)
Jag är dock lite ledsen över en sak, och det är att det verkligen inte funkade att ha katten kvar, lakritz hatade honom... sååå synd men lakritz var inte sig själv, han gömde sig under sängen hela tiden och kom nästan inte ens fram för att äta.
Jag kände inte igen min egen katt ens, så vi var tvungen att lämna kattungen, och när vi kom hem var lakritz sig själv igen, vilken tuuuur!
Men det är obeskrivligt hur mycket man kan älska en katt, lakritz är min värld, no joke!
Nu ska jag checka lite bloggar och försöka skriva en dikt som vi har i läxa, jag funderar på att skriva en om farfar men jag tycker inte om att läsa sånt inför alla.
Ha det underbart nu!
Pusshej♥
(Bilden på hårfägen är ifrån google)
 

Kommentarer
Postat av: JohannaStekpanna

sv: Okej vad synd, jag gör tyvärr inte länkbyten!

Åh lakritz vilket gulligt namn! :)

2013-01-21 @ 20:11:42
URL: http://johannastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0