Grym dag!

Hej alla superfina läsare♥
Den här dagen har varit grym, kattungen som fick namnet Princess fick flytta hit idag!
Jag har även varit ute och sprungit, gjort sit-ups och ätit nyttigt idag, duktig klara, hahaha ;)
Efter jag hade sprungit så tog jag ett varmt bad, myyys.
Men just nu sitter jag här och lyssnar på musik ( Justin Bieber sjävklart ) och jag ska strax hämta Lakritz och gosa med han♥
Imorgon är det skola och det ska väl bara vara vanligt schema tror jag, jag slutar 14.15 så det blir väl chill.
Jag och min kompis Linnea har även fått ett ja från katthemmet vi ville praoa på (hela mellanstadiet har en praodag tror jag) så det blir väl mys, ni kanske har märkt att jag är galen i katter? jag kommer dö ensam med mina katter typ hhaah.
Jag ska snart tvätta mitt ansikte och smörja in det, är supernoga med sånt, huden ska man ta hand om!
Fast först ska jag fixa naglarna och skriva ett inlägg om hur jag håller träningsmotivationen uppe.
Men ha det bäääst!
pussshej♥

Kommentarer
Postat av: JohannaStekpanna

Shiit vilken söt liten misse du har, vilken plutt!!

Intresserad av bloglovin byte? :)

2013-01-20 @ 22:30:59
URL: http://johannastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0