I <3 Training

Hej alla sötaaaa!
Förlåt att jag inte har bloggat idag men jag har tittat på andra avenyn och tränat hela dagen :)
Jag ÄLSKAR att träna, och att pusha mig själv!
Man känner sig så hälsosam efter haha :D
Jag sitter här hos farmor nu och har nyss duschat, det var här jag tränade för hon har massa träningssaker här, haha kanske låter konstigt men hon har träningscykel, löpband, en sån där boll osv ;)
jag tränade i typ två timmar och nu har jag värsta träningsvärken, heh :)
Jag kanske gör ett träningsinlägg om hur jag håller motivationen uppe senare.
Ett tips är att lyssna på musik, jag tycker att tiden går mycket fortare då!
Men nu ska jag äta smoothie, pusshej <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0