Imorgon är lovet slut + Ny Pretty Little Liars säsong!♥

Hej alla superfina läsare!
Jag vet att det har varit SÄMST uppdatering men asså jag har ju haft lov så det är därför.
Iallafall så har jag nyss badat och fräschat till mig och smörjt in mig med boylotion så jag luktar jättegott, haha vet inte om ni vet det men jag ÄLSKAR massa olika hudvårdsprodukter, allt från ansiktsrengöring till bodylotions, det är typ jag och mina krämer mot världen, hahahah!
Imorgon tar lovet slut också :( Fast jag tycker det ska bli lite skönt att komma in i sina vardagliga rutiner igen, börja träna osv.
Hur mycket jag än säger att jag hatar att gå upp tidigt på morgonen är det ganska skönt ändå, eller jag känner mig typ hälsosam, kanske bara är jag haha ;)
Men just nu så sitter jag och pratar med min kusin på skype och hon skickar massa kort jag tog på mig själv igår med hennes systemkamera, heh :p
 
Pussss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0