It's friday, friday

Hej alla sockersöta läsare♥
Idag har jag varit glad men väldigt trött, men det är ju fredag så... ;)
Jag har egentligen typ inget att skriva om, men jag gör ett inlägg ändå :)
Jag fick rätt på alla glosor men jag stavade fel på ett ord så....
Just nu sitter jag här i soffan med min mysiga filt och tittar på videosar på youtube där folk visar sina favoritläppstift, hah älskar sånna videosar!
Vi har köpt semlor så jag tänker ta en, haha jag gillar inte semlor så mycket men blev galen sugen på en nu... I'm kind of weird.
I skolan på idrotten var jag inte med eftersom jag fick så sjukt ont i magen förra gången och vill inte få det igen.
På Söndag ska vi troligen hälsa på kattungarna igen, sååå söta!
Och då får jag även träffa min lilla bebis Lakritz, extremt mycket jag älskar den katten alltså!
Men nu ska jag fortsätta kolla ite på YT sen ska jag titta på en serie och äta choklad tror jag, It's Friday, Friday...
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0