Jag mår bättre idag...

Hej alla fina bloggläsare!
Jag är ledsen över att jag inte bloggade igår men jag låg i soffan, spydde och tittade på film hela dagen.
Det började med att jag vaknade av att jag hade skitont i magen och låg vaken i några timmar, sen typ tio i tre på natten så var jag tvungen att spy, åååh fyfan va äckligt!
Så det är andledningen, jag mår inte bra idag heller men jag har inte spytt iallafall.
Jag kommer nog inte blogga på nån dag iallafall.
Men nyss har jag och mamma beställt hem smink ifrån nån sida jag hittade nyss, skiiiiiitbilligt smink! ( http://www.styledbybeauty.se/ ) .
Jag är jättetrött också, och feber har jag.
Men jag orkar inte skriva mer nu, ska titta på en film, dricka cola och mysa med min katt.
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0