JAOOOOOOOOOO

Hej alla fina bloggläsare!
Idag har jag varit i skolan och när jag kom hem tränade jag lite med min nya app som är skiitbra.
I skolan så hade jag Franska, Engelska, Svenska och Matte så dagen var ganska lugn.
Och imorgon har jag Matteprov och det ska väl gå bra :)
Jag ska även fråga om någon kan göra en ny design till mig, jag tycker den jag har nu är lite för vintrig.
Hade även tänkt att göra ett inlägg om vilka jag tycker är världens 3 snyggaste killar, så håll utkik ;)
Imorgon ska jag på kalas hos min gammelfarmor, så vi får se hur uppdateringen blir då.  
Jag har även skaffat instagram idag, alla tjatade på att jag skulle, och dessutom kan jag följa Justin :D
Föj mig gärna där så kanske jag följer tillbaka, klarabieberfrank heter jag :)
Videofyme har jag också gjort ett konto på idag, så jag ska börja videoblogga, bra va?
Snart ska jag äta kyckling, ris och currysås, såååå gott!
Men ha det bäst nu, pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0