Just woke up...

Hej alla sötisar♥
Jag vaknade nyss, även fast jag gick och la mig så sent igår för att jag var uppe och var ledsen.
Den där personen ringde till mig och sa att hon aldrig mer ville se mig, träffa någon som mig, att hon önskar att hon aldrig mött mig osv... haha vafan ringde hon för då?
''Oh you don't like me? take a seat with the rest of bitches waiting for me to give a shit''...
Men aja, imorgon ska jag iaf på kalas hos mammas kompis, tror jag orkar det, för jag känner mig LITE piggare, men jag är supersnuvig + lite hostig osådär.
Just nu sitter jag här och äter en macka och jag ska snart titta på nån film tror jag...
Ni får ha det underbart så bloggar jag mer sen.
Ciao♥
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

fin blogg :)

2013-01-25 @ 14:00:30
URL: http://teeamjump.blogg.se
Postat av: Wilma

Fin blogg! :)

2013-01-25 @ 18:11:49
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0