Kalas idag då :)

Hej alla fina bloggläsare ♥
Mamma väckte mig för ett tag sen, och nej jag kan inte vakna utan att bli väckt av min mamma eller pappa för att jag vaknar inte alarmet, hahahahahaha!
Men jag är på lite bättre humör idag iallfall, vi ska på kalas hos mammas kompis son som fyller 5år, heh.
Mammas kompis syster ska klippa mig också sen, haha efter kalaset alltså.
Och imorgon ska jag till min lillasysters kompis och få fixade naglar för saga kom hem igår med ASFINA naglar och då hade mamman till kompisen gjort naglarna på saga, och jag känner dom också sen förr så hon kunde fixa på mig, snällt va? :)
Dock gick min nagel av igår och då var jag tvungen att klippa alla, ååååh jag HATAR korta naglar, usch usch usch.
Men jag kommer att blogga där också, mobilblogg alltså :)
Jag måste fixa mig nu också, heh, men ha det underbart!
Pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0