Lite ledsen...

Hej alla superfina bloggläsare.
Min dag idag har varit sådär faktiskt, jag var lite ledsen i skolan, eller ja väldigt ledsen, det finns sånna dagar jag bara vill ligga i soffan och grina för jag saknar min farfar så mycket :(
Men som tur är har jag mina vänner som tröstar mig, ni är så himla underbara, vad skulle jag göra utan er?
När jag började grina idag så kramade ni mig och sa att det blir bra, ååh så söta ni är!
I skolan idag på idrotten körde vi kondition, jobbigt men jätteroligt, man skulle vara två och två och jag blev med Cornelia.
Det var flera olika stationer där man bland annat skule göra armhävningar, hoppa hopprep osv.
atman min blev dock lite jobbig men jag överlever ;)
Runt 5tiden ska jag på kalas hos min kusin som fyller idag och min farmor som fyller imorgon, jag träffade kusinen min idag på skolan så jag sa grattis till henne då :)
Jo förresten vill ni att jag ska göra nån video då och då, typ '' Hudvårdsrutin, tags, vanliga videobloggar, en video där jag sjunger'' eller nåt? Kom gärna med förslag.
Men nu ska jag titta på lite bloggar och sen ska jag fixa mig till kalaset.
Pusshej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0