Long day!

Hej alla sockersöta läsare ♥
Jag är ledsen att jag inte har bloggat idag men jag har typ handlat hela dagen eller ja efter skolan då, så det är därför.
Jag försökte mobilblogga men det dampade sig så det gick inte.
Dagen idag har varit rätt lugn men lång känns det som, jag har även hämtat ut mitt smink som har kommit och jag är jättenöjd med sakerna :)
Just nu så fixar jag mina naglar, ska göra ombre med rosa och blått på dom, så det kommer nog en bild sen.
Har nyss tittat på PLL och guuud man blir sååå nyfiken vad som ska hända!
Imorgon har jag träslöjd och alla måste göra en lampfot så det håller vi på med, jag gör en med hjärtan som är tre våningar, om ni fattade vad jag menade haha.
Idag hade jag idrott på morgonen, men fick så jävla ont i magen och mådde skitilla, började grina tillochmed så jag fick duscha och fixa mig innan dom andra.
Men det blev bättre fram mot dagen :)
Nu ska jag läsa lite bloggar, ni får ha det superbra!
Puss ♥
 
Åhhh jag saknar min bebis så mycket även fast jag träffade honom igår, kan verkligen inte sluta på pussa på honom hah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0