My bad day...

♥ Hello cuties ♥
Min dag har inte varit så jättebra... har känt mig ganska nere.
Vet inte varför, men jag antar att alla har sånna dagar där dom bara vill ligga ner i sängen, grina och äta choklad.
En sån dag var det för mig... jag har inte så mycket att vara ledsen över men ändå är jag deppig.
Det var lite småsaker, som att jag inte fick det jag valde på elevens val... löjligt jag vet, men typ alla fick vad dom ville ha.
Tankarna åker runt i mitt huvud fort, men jag kan ändå bli så sjukt ledsen.
Vet inte om det är det med att jag blev sviken... men är nog stor risk för det.
Det är sjukt hur någon som en gång varit ens bästa vän helt plötsligt vänder sig emot en och man får massa skit.
Jag pallar seriöst inte med sånt, på riktigt :(
Efter skolan så var jag med Linnea. Vi var ute med hundar, sååå söta, dom heter Mårten och Pinja.
Sen så längtade jag sååå mycket efter att få krama min katt, så jag gick till mamma, men hon var inte hemma så pappa fick komma med min nyckel.
Lakritz sträckte upp tassen ur brevlådan och kramade om min hand, världens bästa känsla.
Den katten är seriöst min bästa vän, min värld och den ända som kommer och kramar och gosar med mig när jag mår dåligt.
Jag har typ inte ätit något idag, skolmaten var äcklig och jag hann inte äta hos Linnea.
Så jag ska snart äta kycklingspett.
Men jag orkar inte skriva mer just nu, har haft en dålig dag... hoppas ni förstår.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0