My day today!

Hej alla underbart fina läsare!
Nu hade jag tänkt att prata om min dag.
Det började med att jag blev väckt av alarmet, jag var inte SÅ trött men inte jättepigg heller.
Sen så fixade jag mig och åt frukost och borstade tänderna, sen tog jag på mig ytterkläder och gick till skolan.
Och när jag kom till skolan var jag där ett tag och sen kom Liv och vi chillade lite, vi börjar egentligen 10 över 9 på måndagar men mamma och Saga börjar 8 och jag vill inte vara själv på morgonen för jag är rädd  att jag ska somna om, haha!
Men skoldagen idag var rätt så lugn, vi hade bara matte, språkval, engelska och svenska.
Idag insåg jag även att det inte är långt kvar alls till jag ska få se Justin på riktigt, fattar ni lyckan? min kropp får värsta glädjeruset när jag tänker på det!!!!
Och när jag kom hem så kom min goa katt som han alltid gör och stryker sig mot mitt ben och vill att jag ska krama honom, prinsen!
Jag har även gjort lite tränings-övningar idag, hih!
Jo förresten hade jag tänkt att fråga Therese eller någon annan om dom kan uppdatera min design, jag gillar verkligen den jag har nu men skulle vilja ha lite andra färger och en annan header.
Snart kommer väl mamma och Saga hem så då blir det väl att umgås lite med dom, just nu sitter jag här i soffan och myser med min gosekatt.
Ni får ha det superbra.
 
Bjuder på en bild från idag ;)
Pussssss! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0