People change, things go wrong, shit happens but life goes on...

Hej alla vackra bloggläsare♥
Just nu sitter jag i soffan och är väldigt ledsen, en av mina ''vänner'' säger att hon är trött på mig och att jag har förstört hennes år, att jag är falsk osv.
Det värsta är att jag har förlåtit henne så många gånger, för att hon betyder så jävla mycket för mig, men jag blir sårad gång på gång men jag inser det inte själv.
Men jag blir så trött, ena stunden är man bäst och andra stunden är man ingenting.
Jag pratade nyss med en av mina underbara killkompisar förresten, har känt honom sjukt länge och honom kan man verkligen lita på.
Men nog om det, jag tänkte göra ett inlägg där jag tipsar om smink (sånt som jag använder dagligen) så det kommer troligen upp efter det här eller imorgon.
Jag känner mig assjuk och allmänt svag, roligt liv jag har just nu...
Men jag tänker fortsätta le för allt som är bra, för alla som älskar mig och för min egen skull.
''Don't worry about what people say behind you back, they are behind you for a reason''
Jag har lovat mig själv att inte låta folk trycka ner mig, men det är inte så lätt, jag blev nedtryckt förr och ibland blir jag det fortfarande, fast jag har lärt mig att det inte spelar någon roll hur många gånger man ramlar, det som spelar nån roll är hur många gånger man reser sig upp.
Det är ofta många som säger ''pinsamt'' om jag skämtar eller nåt, men jag älskar att skoja,  vara mig själv och bjuda på mig själv, jag blir glad av det, och jag skäms inte över mig själv. 
Jag är så glad över min familj och mina äkta vänner, dom som finns här, stöttar mig och förstår mig, tack så jävla mycket, respekt och kärlek till er!
Jag älskar er oändligt mycket.
Det blev deeptalk nu märkte jag, men det bjuder jag på, det kan också vara bra ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0