Somebody asked me if i knew you, a million memories flashed through my head and i said i used to...

Hej alla söta bloggläsare♥
Idag vaknade jag runt halv tio, och jag känner mig fortfarande jätteförkyld, åååh fyfan.
Är fortfarande ledsen av det som hände igår, men jag är så glad över att jag har min familj och mina äkta vänner, så som hon gjorde gör man inte mot en kompis, det är verkligen inte okej, och fyfan för alla som ljuger om att jag snackar skit om folk.
VÄX UPP, hata mig hur mycket ni vill, men sluta ljuga för mina vänner om att jag har snackat skit, moget.
Så som ni kanske märker är jag INTE på bra humör. 
Fast jag tänker inte sitta och sura bakom dataskärmen, bloggen kommer bli astråkig då.
Men just nu sitter jag här i soffan och gosar med min älskade katt, gofisen.
Har inte så mycket att skriva om egentligen, är trött, sjuk och ledsen.
Hoppas ni mår bättre än mig iaf.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0