There's nothing like us, there's nothing like you and me...

Hello cuties♥
Jag vaknade nyss, SJUKT TIDIGT JAG VET.
Men jag ska ta ett långt bad, äta frukost och sen gå och få fina naglar :)
Mina planer för dagen är inte så mycket, jag ska fixa mig lite inför skolan imorgon, typ alla mina söndagar går åt att fixa inför skolan.
Fast dock så gör det ingenting, det ska ju bli askul att träffa kompisarna eftersom jag har varit sjuk sen i tisdags.
Jag mår fortfarande lite dåligt, men jag kommer iaf orka gå imorgon :)
Det är så skönt att vara på ''bra'' humör igen, det känns så bra att veta vart man har sina äkta vänner, fyfan för dom som är falska, fast egentligen gör dom mig bara en tjänst att få bättre vänner än dom.
Men aja, imorgon har jag Franska, Engelska, Matte och Svenska tror jag, och jag slutar 14.15.
Nu ska jag ta ett långt, varmt och härligt bad, ha det underbart!
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0