5 saker jag älskar, hatar, är rädd för + fem pinsamma sanningar om mig...

5 saker jag älskar... Då räknas inte familj, vänner och Bieber ;)
1. Choklad.
2. Kärleksfilmer.
3. Kinamat.
4. Musik.
5. Engelska och norska.
 
5 saker jag hatar...
1. Leverpastej, usch.
2. Kaviar.
3. Stress.
4. No / NTA.
5. Djurplågeri.
 
5 saker jag är rädd för...
1. Blod, jag blir så yr och svimfärdig av det.
2. Grodor, obeskrivligt äckliga tycker jag.
3. Fiskar, som ni troligen vet så är jag riktigt rädd haha.
4. Jag är livrädd för att sätta i halsen.
5. Att göra fel...
 
5 pinsamma sanningar.
1. Jag börjar grina åt typ allt, kan inte hjälpa det haha.
2. Att jag trodde att jag var duktig på att sjunga förr, o herregud. AWKWARD.
3. Jag är mörkrädd...
4. Att jag gång på gång hittar mig själv äta glass framför kärleksvideosar.
5. Jag blir lätt beroende av serier, PLL är helt klart min obsession för tillfället.
 
 Tyckte att denna otroligt vackra bilden på mig passade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0