Älskar utsikten ;)

Hej alla sötnosar. Vi kom fram hit till Turkiet vid elva igår kväll ungefär, och vi kom till hotellet vid typ halv två. Sov inte så skönt för att sängen var sjukt hård och ''täcket'' som är ett lakan klibbade fast sig på mitt ben hela tiden haha. Men ska absolut inte klaga, är superfint här. Utsikten är helt underbar. Och med utsikten menar jag alla snygga killar, och det kryllar av det här. Jag ska försöka ta mer bilder här också som kommer ut på bloggen lite då och då. Havet här är underbart också, tills jag såg en fisk... Jag började grina, pinsamt. Och när vi flög igår så trodde jag att vi skulle krascha hela tiden hahaha. Men jag lever som tur är, och nu ska vi gå och bada. Hade fått ''bikinisträck'' efter en timme typ så lite färg har jag ju fått. Ni får ha det bra, jag kanske bloggar senare.
 
Gammal bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0