Babbel

Hej alla sötnosar. Jag vaknade nyss. Är rätt stressad idag, måste se till så att jag är helt klar med packningen och att jag inte har glömt något viktigt. För imorgon så åker jag ju. Åh, längtar. Ett minus är dock godiset i Turkiet, det är inte gott på något sätt enligt mig. Iallafall inte det jag har provat, DOM HAR INTE MARABOU. Haha jag tar alltid med min en Marabou när jag åker, är typ beroende... Men det är bättre nu. Nu ska jag inte sitta här och skriva om min kärlek för choklad för det skulle bli värsta bibeln. Mamma slutar klockan ett och vi ska kanske gå till stan och kolla vilken färg jag har i en foundation jag har velat haft skitlänge men har varit för lat för att köpa. Ville sååå gärna ha ''Pro longwear'' ifrån mac. Men självklart så gick den inte att shippa till Sverige och det känns onödigt att lägga till mer än en hundralapp liksom. Så jag ska nog köra på Make up store istället. Har sett att dom har grymt ljusa foundations, perfekt för mig som är blek. Jag bryr mig inte om det längre, kan bli brun liksom. Men naturligt så är jag inte det. Jaja, jag måste nog gå nu. Men jag bloggar senare, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0