En gammal bild...

Hej alla sötnosar. Dom två/tre senaste dagarna har jag haft rätt fullt upp, och sen har jag även varit för lat för att blogga. Typical Klara eller vad? Förlåt... Idag är det bara två dagar kvar, i övermorgon så åker jag till Turkiet. Ska bli otroligt skönt, ska försöka blogga så mycket jag kan. Och när jag åker hem så fyller jag ju år. Sen ska mammas killes syster som är frisör fixa mitt hår om jag inte redan sagt det i nåt annat inlägg. Det ska bli lite mer ljusbrunt och sen kanske lite ljusa slingor. Är ju naturligt blond, gillar inte riktigt min naturliga hårfärg. Inte på mig iallafall. Imorse så kom mormor och morfar, så åkte vi och fikade och sen så handlade vi lite grejer. Jag köpte bland annat en strandväska. Sen åkte vi hem och sen dess har jag inte gjort mycket. Ska nog ut och sola lite på balkongen snart, ha det bra.
 
Bara för det ska jag lägga ut en bild på min naturliga hårfärg... Usch va pinsamt att lägga upp den här bilden haha.
 
Och nu
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0