Försöker sova.

Hej alla sötnosar ♡ just nu ligger jag här i sängen och försöker sova, och jag måste bara säga det. Även fast det är hur underbart som helst här så saknar jag min goa och mysiga säng. Jag skojar inte när jag säger att jag har sett typ världens finaste kille här, ljust hår, skitfina ögon. Perfektion. Vi har även hittat en massa affärer över gatan så när jag vaknar ska jag shoppa loss. Har sett ett par converse, en hollister tjocktröja och ett par shorts, sen en sen present till Sanna. Tycker det är sjukt svårt att köpa presenter, för man vill ju att det ska kännas personligt. Jo förresten så har en supersnäll tjej sagt att hon ska hjälpa mig med design här så den kommer upp inom kort. Måste verkligen sova nu, men vi hörs kanske imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0