Glad Klara.

Hej alla finisar. Vet inte varför men när jag vaknade idag var jag på jättebra humör, så det var ju bra. När jag ändå pratar om roliga saker kan jag ju berätta att igår så skulle mamma göra sitt hår lite mer mörkrött/brunt. Först blekte vi det eftersom hon nästan hade svart och då blev hon orange som det ska bli. Sen så la hon in lite rödbrun färg och det blev verkligen hur knallrött som helt uppe på hennes huvud. Och jag kände mig så elak, men ingen av oss kunde sluta skratta. Men till slut köpte vi en ny hårfärg och hade i den och då blev det ungefär som hon ville ha det. Själv så ska jag färga håret ljusbrunt om någon vecka hos mammas killes syster som är frisör. Så det blir ju bra. Kan inte fatta att skolan börjar snart igen, nästan alla jag har gått med byter skola. Jag älskar alla, kommer bli jättejobbigt. Men som tur är så går några tjejer kvar iallafall. På tal om vad jag ska göra imorgon så vet jag inte, är hemma själv idag och imorgon så jag ska väl städa lite, gå ut lite osv. Snart så åker jag ju utomlands också, måste gå nu men bloggar senare puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0