Idétorka

Hej alla vackra läsare, som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på jättelänge. Det har blivit mer och mer vanligt nu eftersom jag har fått värsta idétorkan. Men som tur är under tiden jag hade lite ledigt så kom jag på nya förslag, och alla söta kommentarer ni skriver peppar mig verkligen. Känner mig så dum när går in här och det inte finns nåt nytt. Vill verkligen blogga, älskar att skriva av mig. Vill inte ha en sån blogg som endast handlar om utsida eller pengar, vill ha en äkta blogg med massa känslor i. Men även jag har mina stunder då jag inte kommer på något nytt. Ska snart fixa ny design, lovar. Imorgon ska jag på ''kalas'' iallafall hos min faster. Har även börjat lite med träningen igen, inte för att bli smalare. Utan för att bli piggare och sånt. Sen även har det varit så fint väder så jag har varit ute och solat + badat. Kommer kanske upp lite bilder som jag och min kusin ska ta till den nya designen senare. Ha det bra, blog u later. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0