Trött tjej som skriver

Hej alla finisar. Gick upp nyss, är trött men jag överlever. Ska snart hoppa in i duschen, vi ska ju som jag skrev hälsa på mammas kompis som har fått en liten bebis. Älskar små bebisar men är så rädd att hålla i dom. Jaja, nog om det. Men där ska vi vara iallafall nästan hela dagen antar jag, sen ska jag hem och vi får se om jag hinner skriva ett inlägg då. Har iaf tidsinställt två stycken som kommer upp under dagen, kanske hinner tidinställa ett eller två till lätta inlägg bara. Ska gå nu, puss!
 
 ♡ Så stolt ♡
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea & Johanna

Man blir sååå stolt över honom <3333 // johanna. du har en jättefin blogg ;D kramar från Thea och Johanna

2013-07-10 @ 11:46:47
URL: http://bestisarnaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0