Turkiet om 8 dagar ♡

Hej alla sötnosar. Nu är jag pigg igen och är redo att börja blogga. Dagen idag har varit ganska stressig, jag har städat garderoben och packat väskan för om 8 dagar så kommer jag vara i Turkiet. Hade helt glömt bort att berätta det för er, jag kommer hem på min födelsedag också. Ska bli så jäkla härligt att vara i värmen i en vecka. Sol, bad och god mat. Min underbara vän Sanna ska åka till Turkiet 4 dagar efter mig så vi funderar på att ses innan vi åker hem. Jag ska kanske ta hål i örat när jag kommer hem, typ långt upp om ni förstår? Haha jaja, är inte bäst på att förklara direkt. Just nu sitter jag och äter milkshake, choklad är seriöst det godaste som finns. Och det är ju fredag så. Idag när jag åkte till mamma så hade hon fått värsta Anna Skipper rycket, haha hon började prata om att äta nyttigt så hade hon köpt vitaminer och grejer. Jag och min syster satt där helt chockad och funderade var som har flugit i na. Snart måste jag forsätta rensa garderoben, shit vad mycket kläder jag har som jag aldrig sett förr nästan haha. Blog u later, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0