Turkiet tomorrow ♡

Hej världens finaste läsare ♡ Idag så jag varit på stan och sen har jag fixat det sista inför imorgon. Pappa kommer och hämtar mig och Saga klockan tio sen så åker vi till honom och sen vidare till Arlanda. Vi kommer till Turkiet på kvällen så det blir väl att gå och lägga sig direkt nästan. Sen nästa dag ska jag bada och sola tills jag dör. Åh jag längtar. Just nu så sitter jag och smaskar på godis och chips, fredagsmys innan man åker. Och när vi kommer hem (på min födelsedag) är klockan sex på morgonen, så då blire att sova och sen ha kalas och grejer. Helt ärligt så har jag inte mycket mer att skriva, ska hoppa in i duschen. Så puss, hej då. Vi får se när jag bloggar nästa gång. Kommer ha mycket att göra, men ska försöka skriva så mycket jag kan.
 
GIVE ME THIS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0