Vädret levererar

 Hej finisar. Jag har solat nästan hela dagen idag, mer än 30 grader typ. Love it. Så jag har inte gjort mycket mer än att njuta i solen. Imorgon ska vi till mammas kompis som har fått en liten bebis. Lite roligt för att dom har två barn sen tidigare och en fyller år samma dag som mig och den andra en dag tidigare än min lillasyrra. Iallafall så är det en liten pojke, jag föreslog namnet Melvin och nu ska han heta det. Sen har dom som jag skrev två barn till, och jag och deras 5åriga son Malte är bästisar typ. Så söt är han. Åt nudlar och kyckling idag, mums. Men om jag inte bloggar mycket imorgon så vet ni varför. Har inte mycket mer att skriva, kommer skönhetstips senare. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0