40 skönhets frågor :)

TAG: 40 skönhets frågor!
HUDVÅRD

-Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? 2 Gånger, på morgon och kväll

-Vilken hudtyp har du?(Torr, oljig eller combo) Jag har varken oljig eller torr, min hy är typ combo eller? Haha den är len och jag får nästan aldrig finnar.

-Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Våtservetter och djuprengöring från apoteket.

. -Använder du ansiktsskrubb? Nej det brukar jag inte. 

-Vilken produkt använder du? ...

-Vilken ansiktskräm använder du? En från apoteket.

-Har du fräknar? Ja.

-Använder du ögonkräm? På vintern.

 -Har du någonsin använt Pro-activ? Nej, har inte problem med acne.


SMINK

-Vilken foundation använder du? Brukar inte använda foundation, men om jag gör det så använder jag Fit me ifrån Maybelline.

 -Vilken concealer använder du? Brukar inte använda det heller.

  -Vad har du för hud underton? Hm, den är varken typ gul eller röd, eller vad man ska säga så typ mellan. Men lite mer åt det gula hållet.

 -Vad tycker du om lösögonfransar? Jättefint om dom är naturliga. Personligen så passar jag inte i dramatiska eller för tjocka fransar.

 -Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad? Aa.

-Vilket märke på mascara använder du? Just nu använder jag Volume million lashes, men vill prova Telescopic.

 -Isadora eller Elf? Har inte provat Elf än, men vill jättegärna så kan tyvärr inte välja.

 -Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Jag kan leva utan och är inte alltid sminkad men måste nog välja ögonbrynspenna eller ögonfransböjare.

 -Vilka sminkborstar använder du när du sminkar dig? Brukar inte använda borstar förutom till ögonskugga.

-Använder du make-up base/primer på ögonen? Om jag använder ögonskugga så ja.

 -För ansiktet? Brukar inte använda ansiktsprodukter.

 -Vilken är din favorit ögonskugga? Olika, men jag vill prova Too Faced Natural Eye Palette

 -Använder du pencil eller liquid eyeliner? Gillar liquid eyeliner mest.

-Vad tycker du om pigmenterade ögonskuggor? Bra?

  -Använder du mineral smink? Nej.

-Vilket är ditt favoritläppstift? Mac har grymma läppstift.

-Vad tycker du om läppglans? Fint till sommaren.

-Vilken är din favorit rough? Vet inte, men tycker att Baked blush från Elf är jättefint.

-Köper du ditt smink från nätet? Oftast.

-Gillar du smink från apoteket? Vet inte.

-Har du funderat på att ta smink kurser? Aa, faktiskt.

-Är du klumpig med att applicera sminket? Nedå.

-Gillar du färgglada nyanser på smink? Kan väl vara fint, men jag gillar naturligt bäst.

-Vilken kändis har alltid en snygg sminkning? Selena Gomez och Miley Cyrus måste jag nog välja då, eller Shay Mitchell.

-Om du skulle lämna huset och använda just 1 produkt, vilket skulle det vara? Ögonbrynspenna.

-Skulle du kunna lämna huset utan smink? Haha, ja absolut.

 -Tycker du att du ser bra ut utan smink? Tycker att jag ser helt okej ut, fast jag gillar inte mina korta ögonfransar. But nobodys perfect, right?

-Din åsikt, vilka sminkprodukter tycker du är bra? Jag tycker att Maybelline och Loreal har bra produkter.

-Vad tycker du om smink? Älskar det, finns så mycket olika saker att göra.

♡ Alla bilder är ifrån Wehartit.com ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0