Äntligen så funkar det igen.

Hej universums bästa bloggläsare. Vet att jag inte bloggat på några dagar nu, men jag har varit borta och inte kunnat haft nån tillgång till internet sen så gick mitt tangentbort sönder, så kunde inte skriva vissa bokstäver. Jag blev galen haha, så nu får jag ha ett bärtbart bord och typ koppla in det i datan. Inte det roligaste, men det funkar. Fint väder idag, men är lite förkyld. Så vi får se om jag är ute mycket. Galet härligt med sommarlov nu då. Grönan nästa vecka och troligen Spanien nästnästa. Kändes asjobbigt att vissa i klassen lämnade, svårt att hålla tårarna inne. Ni som ser det här, jag älskar er. Haha, det är helt sjukt för förra veckan så var det 112 - på liv och död. Och då var det en tjej som blödde jättemycket, och mamma bara såg hur mina ögon blev helt knas och att jag var på väg att svimma. Händer varenda gång. Nog om det, vi för höras senare... Det kommer ett inlägg om att tro på sig själv, så håll utkik.
 
☺ One of the reasons why I love him so much ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0