Festival idag ♡

Hej alla finisar. Jag gick upp nyss, idag börjar jag klockan åtta och slutar tio över två I think. Men sen har vi även festival på skolan. Vi ska samla in pengar till utsatta barn i något land. Och som jag skrev igår så ska jag och tre av mina kompisar göra ansiktsmålning. Det blir nog bilder senare om jag har någon chans att ta några. Eftersom att vi ska vara i skolan på kvällen så går vi bara halvdag imorgon. Och på Torsdag är det ju nationaldagen så då är vi lediga också. Jag känner att jag börjar bli förkyld. Snuvar och nyser + känner mig lite febrig. Och det är inte pollen för jag är inte allergisk, har kollat det förr. Men det är bara några få dagar kvar med mina kompisar och tänker njuta varenda sekund av dem. Nu ska jag kolla på lite olika bloggar, sen ska jag fixa mig och borsta tänderna. Sen gå till skolan, puss ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0