Kan inte prata :(

Hej alla sötnosar. Jag vaknade typ vid sju av alarmet. Tänkte gå idag men kunde inte prata och huvudet bara bankade. Så jag kunde verkligen inte gå, vi skulle ha gått halvdag idag men det gick inte. Det började igår när jag blev skityr och huvudet gick typ sönder. Iallafall, hur är era planer för idag då? Mina är att sova och kolla på massa filmer i min pyjamas. Imorgon är vi ju lediga också. Skönt att vila ut sig. Även fast jag mår piss, så ska jag försöka blogga. Allt för er mina guldklimpar. Nu ska jag ta ett varmt glas oboy och krypa ner under täcket och kolla på en bra film. Puss.
 
Bjuder på en bild på mig och min älskling, saknar honom så mycket... :(
 Ja jag är forever alone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0