Nationella prov resultaten

Hej alla gobitar. I helgen har jag verkligen haft fullt upp, i fredags var jag med Amanda ( http://www.nattstad.se/carlssonamanda ). Vi hade grymt kul, vi var ute och sen gick vi hem till henne. Och på lördagen så kom mormor och morfar, och sen åkte vi till mammas kille och sov där. Och då hade vi inget internet, igår åkte jag till pappa. Och idag har jag bara varit i skolan, vi fick se dom nationella som var kvar. Är inte supernöjd men fick godkänt i allt. Vi fick se någon skitbra film på Franskan, den hette typ Intouchable eller nåt. Jättebra faktiskt, den finns på Swefilmer. Iallafall, imorgon är det festival på våran skola. Jag och Vendela skulle baka, men det fanns ingen chans i världen att vi skulle ha tid. Så jag ska göra ansiktsmålning istället, älskar småbarn så det blir kul. Idag hade vi även avslutningsfika, för klassen då. Det var jättehärligt att alla var samlade och skrattade, efteråt så skämtade jag och tjejerna lite. Vi satt in ballonger på magen och filmade in en video. Haha, gud så jäkla fula var vi. Som jag har skrivit så är jag jätteledsen över det med att alla ska splittras. Kommer ett inlägg som har med det att göra strax, nu ska jag gå.
Why so sexy?
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0