10 saker ni kanske inte visste om mig ;)

1. Jag älskar meningen ''Go å glad kexchoklad''.
2. När jag sjunger en låt i karoke-version så låter det F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G-T.
3. Jag gillar inte pasta och köttfärssås eller lasagne.
4. Det jobbigaste som har hänt mig är när min farfar blev sjuk.
5. Jag är mörkrädd.
6. När jag var mindre så ramlade jag med min cykel och fick limma ihop mitt knä och jag blev sårig i hela ansiktet osv... Så jag är rädd att cykla.
7. Jag ÄLSKAR Desperate Housewifes och Pretty Little Liars.
8. Jag fyller år den 4e Aug.
9. Jag hatar att vara ensam hemma.
10. Jag har ansträngnings och förkyldnings astma och jag känner mig dryg när jag inte orkar t.e.x springa lika långt som mina kompisar utan att vila och ta medicin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0