Be a lover, not a fighter. But ALWAYS fight for what you love.

Hej alla goa bloggläsare. Skoldagen idag har varit skit, jag vaknade på fel sida. Var surig hela dagen, har känt mig hängig + märkte att en tjej verkade sur på mig utan andledning? Haha orka. Men nu ska det inte bli något surigt inlägg, nejnej hehe. Jag kan ju berätta att jag hittade ett Instagram-konto igår som lägger ut bilder på hur jävla söta djur som helst, så fööölj om ni är helt galna i dom små varelserna som jag är ( insta_animal ). Jag har faktiskt kollat på lite kläder till min lilla gobit Lakritz, tycker det är fett sött! På tal om det så ska ju han till vetrinären imorgon, och jag måste följa med för han är väldigt lugn med mig. Och så ni vet så kommer det upp ett inlägg senare, ett om skitsnack och folk som skriver sjukt snälla saker på Internet och iggar en i verkligheten. Tycker att det är viktigt att prata om sånt. Men nu ska jag försöka sova lite, men först ska jag ta en alvedon och vatten. Pusshej!

Gammal bild, jaaaaa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0