Det är ingen vanlig dag för det är Justins födelsedag hurra hurra hurra♥

Hej, som nog ni flesta vet så fyller Justin år idag? Sitter här och grinar glädjetårar över att jag är så stolt, tänk att jag ska få se honom om typ 1månad och 2veckor, jag kan inte vara mer glad. Idag ska jag nog bara vara hemma och göra olika träningsövningar och sånt, ska komma igång med det på riktigt nu, men måste hitta nån att gå på gymmet med också. Igår så gjorde jag lite ''motivations-grejer'' på min data, dsv lite mappar om hur jag ska träna och massa bilder som inspirerar mig osv. Jag gjorde även en träningsbok-planeringsgrej haha, if you know what I mean heh? ;) Jag kan göra ett inlägg efter det här om det om ni vill? För mig så fungerar det inte att gå in på blogg.se bloggar, men jag vet inte om det bara är jag? Aja, hursomhelst får ni ha en jättebra dag, puss!
 
Jag och min lilla gofis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0