God morgon sunshines :)

Hej mina gobitar. Jag gick nyss upp och är inte så trött idag faktiskt. Men känner mig lite risig, fast doktorn sa att det kunde hålla i flera veckor så jag tänker gå ändå. Vi går bara Mån, Tis, Ons, Tors och på Fredag är vi ledig. Jag älskar påsk och blir så glad av alla färger och dekorationer. Tycker även om att göra Påskkort, haha jag kanske är den ända? Favoriterna är ju helt klart fjädrarna som finns i alla färger. Jag hade planerat att åka till skolan halv åtta för min syster börjar då och jag brukar åka med så jag slipper ta bussen. Pappa erbjuder alltid skjuts men jag vill inte att han ska behöva åka två gånger. Men nu är min syster sjuk, hon har ont i magen säger hon så jag ska åka halv nio ist. Så jag kan kolla på nåt och sen fixa mig , good. Efter skolan ska vi åka till Dollar Store och köpa Dextrosol och en ny hårborste. Kanske hårinpackning också, blir riktigt trött på mitt frissiga hår. Jag kan inte gå ut på Internet på min mobil när jag är i skolan för det kostar nio kronor varje dag så det känns rätt onödigt, men jag bloggar när jag kommer hem. Ha en bra dag, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0