Har tråkiiiigt.

VEM
Vem är i rummet med dig? - Pappa kollar på teve.
Vem önskar du var med nu? - Vet inte, nån kompis eller Justin Bieber ;)
Vem fick du senast sms av? - Orkar inte titta, lol.
Vem ska du träffa idag? - Ingeeeeeeeen.
Vem ringde du senast? – Mamma.
Vem saknar du? – Många olika folk.
VAD
Vad åt du senast? - Kyckling.
Vad har du på dig just nu? - Pyjamas.
Vad gör du just nu? - Svarar på den här frågan och lyssnar på Justin Bieber - Be alright.
Vad har du på fötterna? - Inget.
Vad för sjukdom hade du senast? - Om influensa räknas så hade jag det förra veckan och lite nu.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Vet inte.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Kolla bloggar, YT, FB, träna osv...
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Haha, ofta jag kommer ihåg, sov antar jag.
 
VAR
Vart går din drömresa?- Usa eller Maldiverna.
Var är din mobil? - Bredvid my computeeeeer.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Kappahl.
Var handlar du mest? – Gina, Cubus, H&M och Vila.
Var är din mamma just nu? - Vet inte, är hos pappa så.
HAR
Har du några piercingar? Vart? - Ah, i öronen.
Har du något stort ärr? - Ett ganska stort på knät.
Har du varit kär på riktigt? - Mh, en gång.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har du allt du önskar dig? – Nej, men jag har allt jag behöver för att vara lycklig.
HUR
Hur är du i skolan? - Fattar inte riktigt frågan, men jag har lätt att lära mig och komma ihåg saker så bra antar jag, iaf i Engelska och Språk osv.
Hur ser du ut? – Fett snyyyyggggg, hahahahaha skoja.
Hur svarar du i telefonen? - ''Hej det är Klara''
Hur var du som person för två år sedan? – Typ som nu fast med sämre självförtroende.
Hur var du som person för ett år sedan? - Som nu typ.
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – Aa, eller typ, med mitt ansikte men jag hatar min kropp.
Är du singel? – Mh.
Är du kort? – Jag är ca 1.55 eller nåt.
Är du åksjuk? - Om jag sitter i baksätet och åker mer än en timme så ja.
Är du helsvensk? - Jajjemensan.
Är du allergisk mot något? – Tomater och bullshit.
Är du bra i skolan? - ?
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Haha, nja.
Skulle du vilja tatuera dig? – Inte nu, men när jag blir äldre ska jag tatuera sidan av fingret och skriva ''Hope'' , och på fotleden ska jag göra ett litet hjärta och på en sida av midjan ska jag skriva en liten text.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Nja, naveln kanske men har fobi för nålar så inte säker.
Skulle du kunna adoptera? - Vet inte, inte nåt jag tänker på direkt.
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om nån jag står nära behövde det så ja.
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Haha ja.
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Tror inte det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0